
برنامه بلندپروازانه فضایی ایران با محوریت استقرار ماهواره پارس ۲ در مدار وارد فاز عملیاتی شد. همزمان با این اقدام، وزیر ارتباطات از تکمیل مقدمات پرتاب منظومه ماهوارهای شهید سلیمانی تا پیش از پایان سال خبر داد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تداوم برنامههای توسعه صنعت فضایی کشور خبر داد و گفت ماهواره ایرانی ...
The post فرآیند برنامهریزی برای پرتاب و استقرار ماهواره «پارس ۲» در مدار آغاز شد appeared first on گجت نیوز .

اینجا نظر بدهید