
پنتاگون با اعطای قراردادی مهم به شرکت کوانتوم اسپیس، قدمی بزرگ برای راهاندازی نخستین پمپ بنزین فضایی برداشته است تا ماهوارهها بتوانند در مدار سوختگیری کنند و عمر عملیاتی آنها افزایش یابد. سازمان انرژی عملیاتی پنتاگون قراردادی را به شرکت Quantum Space اعطا کرده است که هدف آن توسعه یک ایستگاه سوخترسانی مداری برای ماهوارهها ...
The post پنتاگون به دنبال ساخت نخستین پمپ بنزین فضایی برای ماهوارهها appeared first on گجت نیوز .

اینجا نظر بدهید