تخصیص دو میلیارد دلار ارز در گام نخست به واردات بخش صنعت
۱۴۰۵-۰۴-۰۶07
تهران - ایرنا - سخنگوی دولت گفت: با توجه به معافیتهای اخیر و رفع محدودیتهای صادرات نفتی، از امروز، شنبه ششم تیرماه، تخصیص و تأمین ارز برای واردات افزایش معناداری خواهد داشت و در نخستین مرحله، دو میلیارد دلار برای بخش صنعت تأمین میشود.
برچسب های مرتبط :
دولت
مطالب مرتبط
۱۴۰۴-۱۲-۱۹012
بسته مقاومسازی اقتصادی رئیس جمهور معرفی شد؛ تمدید سررسید اقساط تسهیلات بانکی
رئیسجمهور از ابلاغ بسته مقاومسازی اقتصادی خبر داد؛ تمدید اقساط وام، تأمین کالاهای اساسی و حمایت از تولیدکنندگان از محورهای این بسته است. مسعود پزشکیان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد
بيشتر بخوانيد
۱۴۰۵-۰۱-۳۰011
سخنگوی دولت: در حال بررسی افزایش مبلغ کالابرگ هستیم
افزایش قیمت کالاها قابل پیشبینی بود
The post سخنگوی دولت: در حال بررسی افزایش مبلغ کالابرگ هستیم appeared first on دیجیاتو.
بيشتر بخوانيد
۱۴۰۵-۰۱-۰۲010
استاندار تهران: ۲۰ درصد کارکنان دولت در تعطیلات نوروز موظف به حضور هستند
استاندار تهران میگوید در تأمین کالاهای اساسی هیچ کمبودی در سطح کشور وجود ندارد.
The post استاندار تهران: ۲۰ درصد کارکنان دولت در تعطیلات نوروز موظف به حضور هستند appeared first on دیجیاتو.
...
بيشتر بخوانيد

اینجا نظر بدهید