با تصمیم هیئتمدیره، «سعید علیعسگری» به عنوان مدیرعامل جدید میلی منصوب شد. به گزارش روابط عمومی میلی، این جابهجایی مدیریتی در ادامه روند برنامهریزیهای سازمانی میلی و با هدف بهرهگیری از ظرفیتهای مدیریتی مجموعه در مسیر توسعه فعالیتها و تحقق برنامههای پیشرو انجام شده است. سعید علیعسگری پیش از این و از شهریور سال ۱۴۰۴ […]
The post مصطفی اکرمی به هیئتمدیره میلی پیوست، سعید علیعسگری مدیرعامل شد appeared first on دیجیاتو.

اینجا نظر بدهید