پژوهشی جدید نشان میدهد مصرف مکملهای امگا-۳ در سالمندان ممکن است برخلاف تصور رایج، با تسریع روند زوال شناختی همراه باشد.
پژوهش جدید: امگا ۳ ممکن است برای سلامت مغز مضر باشد
۱۴۰۵-۰۳-۰۶019
برچسب های مرتبط :
پزشکی و سلامتعلم
درباره نویسنده
مطالب مرتبط
۱۴۰۵-۰۵-۱۶07
دستاورد شوکهکننده: هوش مصنوعی خانواده جدیدی از ویروسهای قابل تکثیر را خلق کرد
دانشمندان دانشگاه استنفورد برای نخستینبار در جهان موفق شدند با استفاده از یک مدل هوش مصنوعی، خانوادهای از ویروسهای جدید و فعال را خلق کنند....
بيشتر بخوانيد ۱۴۰۵-۰۲-۲۱019
هانتاویروس هنوز هیچ واکسنی ندارد؛ اما دانشمندان درحال کار روی آن هستند
در حالی که جهان میلیاردها دلار برای مقابله با کووید-۱۹ هزینه کرد، پژوهش روی هانتاویروسها سالها با بودجهای ناچیز ادامه یافته است.
بيشتر بخوانيد ۱۴۰۵-۰۴-۰۹015
آیا اسکرول بیپایان در شبکههای اجتماعی واقعاً مغز ما را فرسوده میکند؟
برخی میگویند استفاده افراطی از دستگاههای دیجیتال میتواند زیانبار باشد و پدیدهای موسوم به پوسیدگی مغز ایجاد کند؛ اما آیا مغز واقعاً فاسد میشود؟...
بيشتر بخوانيد 
اینجا نظر بدهید