
یک پژوهش تازه از سوی محققان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نشان میدهد که رژیمهای غذایی سرشار از میوه، سبزی و غلات کامل ممکن است با افزایش خطر ابتلا به سرطان زودرس ریه مرتبط باشند. این یافته به طور ویژه در افراد جوان غیرسیگاری دیده شده است. متخصصان سلامت تأکید میکنند که این نتایج به هیچ وجه […]
The post مطالعه جدید: میوهها و سبزیجات ممکن است خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهند first appeared on دیجینوی: اخبار و بررسی تكنولوژی، کامپیوتر، موبایل و اینترنت.
اینجا نظر بدهید