Jeeko .ir

جیکو – اخبار دنیای وب – جیکو دات آی آر

از سراسر وب

در صورت نقض آتش‌بس در لبنان، از مکانیزم‌های موجود در متن یادداشت تفاهم استفاده خواهیم کرد

تهران- ایرنا- مجید تخت روانچی در حاشیه نشست سفرا و کارداران و رؤسای نمایندگی‌های خارجی و بین‌المللی مقیم تهران درباره نقض آتش‌بس از سوی رژیم اسراییل گفت: یک بند یادداشت تفاهم در مورد خاتمه جنگ و عملیات نظامی در کل جبهه‌ها، به شمول لبنان، صراحت دارد. اگر رژیم صهیونیستی در این زمینه، نقض عهدی انجام دهد، از آنجا که آمریکا از طرف شرکایش در این تفاهم متعهد شده که جنگ در همه جبهه‌ها، از جمله لبنان، پایان یابد، از مکانیزم پیش‌بینی شده در یادداشت تفاهم استفاده خواهد شد.

منبع

درباره نویسنده

اینجا نظر بدهید