حستان بعد از شنیدن خبر امضای تفاهمنامه چه بود؟
تهران- ایرنا- ۲۵ خردادماه ۱۴۰۵، تفاهمنامهای میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا امضا شد. بر اساس این تفاهمنامه که بهصورت الکترونیکی توسط مقامات بلندپایه ایرانی و آمریکایی امضا شده، قرار است مذاکرات منسجم و برنامهریزیشدهای درباره رفع تحریمها و فعالیتهای هستهای، به مدت ۶۰ روز انجام شود. با امضای این تفاهمنامه، بازار رویکردی کاهشی داشت و بسیاری از سران کشورهای جهان و فعالان حوزه سیاست و اقتصاد، از آن استقبال کردند. دوربین ایرنا، با مردم همراه شد تا نظر ایشان را درباره خبر این تفاهمنامه، ثبت کند.
برچسب های مرتبط :

اینجا نظر بدهید