دستور رئیسجمهور برای پیگیری نهضت انحصارشکنی
تهران-ایرنا- علی زینیوند روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ در نشست خبری با اشاره به برگزاری «همایش حکمرانی همافزا» که برای نخستین بار با حضور چهار هزار نفر از مدیران وزارت کشور برگزار شد،گفت: با دستور مستقیم رئیسجمهور «نهضت انحصارشکنی» در حوزههای اقتصادی و با همکاری وزارتخانههای مرتبط و استانداریها در حال اجراست و تا به امروز ۱۳۷ مورد انحصار در کشور شناسایی شده است.
برچسب های مرتبط :

اینجا نظر بدهید