
حذف اندروید اتو از خودروها در سال ۲۰۲۶ کلید خورد؛ خودروسازان بزرگ با انگیزههای مالی و اطلاعاتی به دنبال جایگزینی این سیستم محبوب هستند. عصر طلایی اتصال بیدردسر گوشیهای هوشمند به داشبوردها به پایان خود نزدیک میشود و خودروسازان بزرگ تصمیم به حذف اندروید اتو از خودروها گرفتهاند تا کنترل کامل این بخش را به ...
The post چرا خودروسازان بزرگ در سال ۲۰۲۶ تصمیم به حذف اندروید اتو از خودروها گرفتند؟ appeared first on گجت نیوز .

اینجا نظر بدهید