دیدار تیم های نساجی و مس شهربابک
دیدارهای هفته سی ام لیگ دسته یک فوتبال کشور، یکشنبه (۳۱خرداد ۱۴۰۵) در شهرهای مختلف آغاز شد که در یکی از این بازیها ۲ تیم بالانشین جدول ردهبندی نساجی و شهربابک از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با قضاوت بیژن حیدری به مصاف هم رفتند که این دیدار با تکگل دقیقه ۷۱ پوریا رضازاده به سود نساجی پایان یافت.
برچسب های مرتبط :

اینجا نظر بدهید