Jeeko .ir

جیکو – اخبار دنیای وب – جیکو دات آی آر

از سراسر وب

پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست!

ارزشمندترین شرکت کره جنوبی

اس‌کی هاینیکس با پشت سر گذاشتن سامسونگ الکترونیکس به ارزشمندترین شرکت کره جنوبی تبدیل شد؛ سهام آن با جهش ۳۴۰ درصدی به ارزش ۱.۳۵ تریلیون دلار رسید. اس‌کی هاینیکس، غول صنعت نیمه‌هادی، موفق شد عنوان ارزشمندترین شرکت کره جنوبی را از سامسونگ الکترونیکس برباید. این یک نقطه عطف تاریخی است، چرا که از سال ۲۰۰۰ ...

The post پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! appeared first on گجت نیوز .

منبع

درباره نویسنده

اینجا نظر بدهید