هاشمی با تاکید بر اینکه پایداری برق لازمه ارتقای کیفیت ارتباطات است، خواستار خارج شدن سایتهای ارتباطی از اولویت قطع برق شد.
وزیر ارتباطات: سایتهای ارتباطی باید از اولویت قطع برق خارج شوند
۱۴۰۵-۰۴-۰۶08
برچسب های مرتبط :
اخبار ایرانانرژی و محیط زیستایران
درباره نویسنده
مطالب مرتبط
۱۴۰۵-۰۴-۰۱07
مدیرعامل توانیر: ادعا نمیکنم که تابستان را بدون قطعی برق میگذرانیم
محمد الهداد گفت: در جنگ اخیر بیش از ۲۰۰۰ نقطه از شبکه برق مورد اصابت قرار گرفت و حدود ۴۰۰۰ مگاوات از ظرفیت تولید برق کشور را از دست دادیم.
بيشتر بخوانيد
۱۴۰۴-۱۲-۲۰012
اضافه شدن ۲۵۰ تاکسی برق به تاکسیرانی تهران در جریان جنگ
در طول دوران جنگ ۲۵۰ دستگاه تاکسی برقی وارداتی به تاکسیرانان پایتخت ارائه شده و تعداد تاکسیهای برقی تهران به ۷۵۰ دستگاه رسیده است.
بيشتر بخوانيد
۱۴۰۵-۰۱-۲۴011
اتاق بازرگانی: فعالان اقتصادی خسارتهای ناشی از جنگ را ثبت کنند
یک طرح فوری از سوی اتاق بازرگانی تهران آغاز شده است تا میزان خسارات واردشده به کسبوکارها در پی جنگ اخیر ارزیابی شود.
بيشتر بخوانيد

اینجا نظر بدهید