هاشمی با تاکید بر اینکه پایداری برق لازمه ارتقای کیفیت ارتباطات است، خواستار خارج شدن سایتهای ارتباطی از اولویت قطع برق شد.
وزیر ارتباطات: سایتهای ارتباطی باید از اولویت قطع برق خارج شوند
۱۴۰۵-۰۴-۰۶05
برچسب های مرتبط :
اخبار ایرانانرژی و محیط زیستایران
درباره نویسنده
مطالب مرتبط
۱۴۰۵-۰۴-۰۳06
شرکت انفورماتیک: اختلال خدمات کارتمحور بانکها برطرف شد
شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد اختلال خدمات کارتمحور بانکهای کشور، که از صبح دیروز (دوم تیرماه) پیش آمده بود، اکنون برطرف شده است.
بيشتر بخوانيد
۱۴۰۴-۱۲-۲۱010
استاندار تهران: حملونقل عمومی در تهران رایگان شد
معتمدیان اعلام کرد که طرح حملونقل عمومی رایگان با هدف حمایت از مردم و مدیریت مصرف سوخت اجرا میشود.
بيشتر بخوانيد
۱۴۰۵-۰۲-۱۲011
نماینده مجلس: اینترنت فعلا وصل نمیشود
ثابتی میگوید در شرایط فعلی «اگر اینترنت کامل باز شود ممکن است بعضی مزدوران که مسلح هم هستند از طریق همین شبکهها تجمعاتی داشته باشند.»
بيشتر بخوانيد

اینجا نظر بدهید