( برترین وبگاه و اپلیکیشن نیازمندی‌، آگهی و بانک مشاغل ) خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

تعمیر یخچال ال جی

تعمیر یخچال ال جی
تعمیر برد ال جیDaewoo refrigerator repair

آیا یخچال ال جی شما صدای غیر عادی دارد ؟ یکی دیگر از مواردی که معمولا برای دستگاه های یخچال ال جی بوجود می آید ایجاد صدای های غیر عادی است که باعث نگرانی کاربران می شود و کاربران نیز باید حتما برای بررسی یخچال ال جی خود به این موارد توجه کنند. شما میتوانید برای خدمات تعمیر خود با مشاوران ما در تماس باشید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

مرکز تخصصی تعمیرات یخچال ال جی با بیش از یک دهه خدمات و سرویس دهی نسبت به این برند توانسته است بهترین تکنسین های روز ایران را در این مرکز جمع آوری کرده تا با داشتن متخصص ترین تکنسین های لوازم خانگی ال جی بهترین خدمات و سرویس ها را به شما دوستان عزیز ارائه دهد ما در جهت بهبود مراحل کاری مرکز نمایندگی ال جی توانسته ایم با داشتن این متخصصان دوره دیده و بروز و شفاف سازی هزینه سرویس و تعمیرات لوازم خانگی ال جی و تعداد نمایندگی های متعدد در تهران برای سرعت در سرویس دهی جز بهترین نمایندگی تعمیرات و سرویس لوازم خانگی ال جی باشیم.

185 بازدید کل ، 1 امروز

  

شناسه آگهی : 38565e18ebe8a1bd

تبلیغات

جیکو برترین پلتفرم تبلیغاتی

جیکو خرید و فروش کالاهایی مانند لوازم الکترونیکی، موبایل، تبلت، لوازم خانگی، املاک، خودرو، لوازم شخصی، لوازم تفریحی، ورزشی و .. را تسهیل می‌کند. معاملات بین خریدار و فروشنده در جیکو بدون دخالت جیکو صورت میگیرد و امکان ثبت نام و استفاده از خدمات جیکو در سراسر ایران به صورت رایگان وجود دارد جیکو هیچ گونه مسؤلیتی در قبال واریز هزینه قبل ار دریافت محصول یا خدمات از آگهی دهنده را ندارد.

جای آگهی شما در جیکو خالیست

ارسال آگهی رایگان