( برترین وبگاه و اپلیکیشن نیازمندی‌، آگهی و بانک مشاغل ) خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

تیکـ تولید کننده سینی کابل گالوانیزه

۱۶۷۰۹۲۱۴۲۲۵۶۳

سینی کابل های برق :
سینی های برقی نوعی سیستم قابل نصب روی دیوار و سقف است که برای حفاظت ، مدیریت و انتقال کابل‌های برق استفاده می‌شود. سینی کابل ها در جهان به دو شکل فلزی و پلاستیکی ساخته می شوند عموماً در ساختمان‌ها، ادارات، صنایع و سایر محیط‌های تجاری برای استاندارد سازی استفاده می‌شود. این سیستم به عنوان یک راه حل مناسب برای نصب و مدیریت کابل‌های برق به جای استفاده از لوله‌ها و کانال‌های سنتی نیاز است.
مشخصات طول شاخه سینی کابل گالوانیزه :
بدنه نوع فلزی که گالوانیزه است به طول ۳ یا ۲ متری است. درپوش یا کاور کلمپی که قسمت بالای سینی های کابل قرار می گیرد همانند طول بدنه برش می خورد. درصورتیکه قسمت کفه یا عرض آنها توسط دستگاه سوراخکاری شود به بهترین حالت کابل های داخلی را خنک می کند.
انواع فلز سینی کابل :
استنلس استیل
گالوانیزه گرم
گالوانیزه سرد
گالوانیزه رنگ شده
سینی های گالوانیزه یکی از راه‌های متداول برای ساماندهی و نصب سیم‌ها و کابل‌ها در تمام پروژه‌های ساختمانی است. برای نصب و اجرای سینی کابل گالوانیزه، به یک سری ابزار و تجهیزات نیاز خواهید داشت.
ابعاد سینی های کابل :
با مشخص شدن طول نیاز است عرض آنها توسط تولید کننده سینی کابل ها مشخص شود. در مجموعه صنعتی تیک دیواره یا عمق آنها از ۴ سانتی متر به بالاتر طراحی می شود. عرض استاندارد برای ساختی مناسب کابل ها ۵۰ ، ۱۰۰ ، ۱۵۰ ، ۲۰۰ ، ۳۰۰ ، ۴۰۰ ، ۵۰۰ ، ۶۰۰ ، ۷۰۰ ، ۸۰۰ میلی متری می باشد. انتخاب این تنوع عرض نیاز به بررسی تعداد و وزن کابل های برق دارد.
کارایی سینی کابل در صنایع :
سازماندهی نظم دادن : سینی برق به عنوان یک سیستم قابل نصب راحت ، کابل‌ها را به صورت منظم و سازماندهی شده در محیط‌های صنعتی قرار می‌دهد. این کار باعث کاهش احتمال ناهمگم شدن کابل‌ها، خرابی و همچنین افزایش دسترسی به کابل‌ها برای نگهداری، تعمیر و تغییرات نیاز است.
مراقبت بهینه کابل‌ها : سینی کابل به عنوان یک پوشش محافظ برای کابل‌ها نیز عمل می‌کند. بنابراین آن‌ها را در برابر ضربه، خمش خوردگی و سایر خطرات فیزیکی محافظت می‌کند. این کار باعث افزایش عمر مفید کابل‌ها و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری می گردد.
امکان تغییر کابلکشی : سینی کابل به راحتی قابل تعویض و تغییر حالت است. در صورت نیاز به افزودن یا جابجایی کابل‌ها، می‌توان به سادگی آن‌ها را از سینی کابل جدا کرده و کابل‌های جدید را اضافه کرد. این امکان باعث افزایش انعطاف‌پذیری سیستم و کاهش زمان و هزینه نصب و تغییراتی‌شود.
ساپورت نگهدارنده سینی کابل :
ساپورت‌ سینی های کابل معمولاً از فلزاتی مانند آهن یا خود فلزی گالوانیزه ساخته می‌شوند و به دیوارها، سقف‌ها یا ستون‌ها نصب می‌شوند. آن‌ها مانند قوطی های طولانی و مستطیلی هستند که وزن سینی برق را تحمل می کنند و با پیچ و مهره‌ها به محل نصب خود متصل می‌شوند. ساپورت سینی کابل به عنوان یک راه حل مناسب برای نصب سینی کشی ساختمان‌ها استفاده می‌شود. آن‌ها به صورت افقی و عمودی قابل نصب هستند و به کابل‌ها کمک می‌کنند تا به طور منظم و سازمان‌یافته در ساختمان قرار گیرند و از تداخل با سایر سیستم‌ها جلوگیری شود.

مجموعه تیک صنعت از سازندگان معتبر سینی نردبان کابل در ایران عزیزمان است.

بدون برچسب

120 بازدید کل ، 2 امروز

  

شناسه آگهی : 33664be6450c7477

تبلیغات

جیکو برترین پلتفرم تبلیغاتی

جیکو خرید و فروش کالاهایی مانند لوازم الکترونیکی، موبایل، تبلت، لوازم خانگی، املاک، خودرو، لوازم شخصی، لوازم تفریحی، ورزشی و .. را تسهیل می‌کند. معاملات بین خریدار و فروشنده در جیکو بدون دخالت جیکو صورت میگیرد و امکان ثبت نام و استفاده از خدمات جیکو در سراسر ایران به صورت رایگان وجود دارد جیکو هیچ گونه مسؤلیتی در قبال واریز هزینه قبل ار دریافت محصول یا خدمات از آگهی دهنده را ندارد.

جای آگهی شما در جیکو خالیست

ارسال آگهی رایگان