( برترین وبگاه و اپلیکیشن نیازمندی‌، آگهی و بانک مشاغل ) خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

انواع یخچال فروشگاهی در مغازه ها و فروشگاه ها

  • مجوز فعالیت: ندارم
  • شماره موبایل جهت تماس: برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید!
  • تصویر مجوز (دارای راهنما): در تصاویر آپلود نکرده ام (آگهی تایید نمیشود)
  • استان: تهران
  • شهر: تهران
  • آدرس: تهران
  • ارسال شده: ۱۴۰۲-۰۲-۰۳ ۱۱:۵۷

انواع یخچال فروشگاهی در مغازه ها و فروشگاه ها
یخچال فروشگاهی یکی از مهمترین تجهیزاتی است که در هر مغازه یا فروشگاهی نیاز است. این دستگاه ها به منظور حفظ محصولات شامل مواد غذایی تازه و سرد در دمای مناسب، مانند میوه، سبزیجات، گوشت، لبنیات، نوشیدنی ها و غیره طراحی شده اند. این دستگاه ها می توانند در انواع مختلف و با ظرفیت ها مختلف در دسترس باشند.

انواع یخچال فروشگاهی
در ادامه، به بررسی برخی از انواع یخچال فروشگاهی مورد استفاده در مغازه ها و فروشگاه ها پرداخته می شود:
یخچال فروشگاهی ایستاده
یخچال فروشگاهی ایستاده معمولاً با درب هایی هستند که به سمت بیرون باز می شوند. این دستگاه ها در ظرفیت های مختلف در دسترس هستند و می توانند برای حفظ محصولات گرم نیز استفاده شوند. این دستگاه ها برای نمایش محصولات به خصوص در فضای فروشگاه مناسب هستند.
یخچال فروشگاهی صندوقی
یخچال صندوقی معمولاً با درب هایی هستند که به سمت بالا باز می شوند. ظرفیت بزرگتری نسبت به یخچال های عمودی دارند و برای حفظ محصولات نیز بسیار مناسب هستند. در برخی از مدل ها، درب های جداگانه برای قسمت های مختلف دستگاه وجود دارد.
یخچال قصابی
یخچال قصابی یا یخچال گوشتی یک نوع یخچال صنعتی است که برای حفظ گوشت و محصولات گوشتی در فروشگاه های قصابی و بزرگسالان استفاده می شود. این دستگاه دارای ظرفیت بالا و دمای پایینی است که برای حفظ گوشت و محصولات گوشتی در دمای پایین و سرد مناسب است.
یخچال قصابی با طراحی خاص خود به عنوان یک ابزار کارآمد برای قصابی ها و مراکز تولید گوشت و دیگر محصولات گوشتی شناخته می شود. این دستگاه دارای یک واحد خنک کننده قوی است که به صورت خودکار کار می کند و دمای داخلی یخچال را در حدود ۰-۳ درجه سانتیگراد حفظ می کند.
در یخچال قصابی معمولاً پله هایی برای قرار دادن و ترتیب دادن گوشت و محصولات گوشتی وجود دارد. همچنین، برای جلوگیری از شیوع باکتری و ویروس های مختلف در داخل یخچال، این دستگاه معمولاً دارای فیلتر هوای خاصی است که هوای داخل یخچال را تصفیه می کند.

در انتخاب یخچال قصابی، باید به ظرفیت، اندازه و نوع محصولات گوشتیی که در آن قرار می گیرند توجه کرد. همچنین، بهتر است دستگاهی با قابلیت تنظیم دما و رطوبت مناسب را انتخاب کرده و همیشه به صورت منظم یخچال را تمیز و تصفیه کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشد.
یخچال قنادی
یخچال قنادی یا یخچال شیرینی فروشی، یک نوع یخچال صنعتی است که برای نگهداری شیرینی ها، کیک ها، شکلات ها و دیگر محصولات شیرینی فروشی در فروشگاه ها و قنادی ها استفاده می شود. این دستگاه دارای ظرفیت بالا و دمای پایینی است که برای حفظ تازگی و بازدید پذیری بهتر محصولات شیرینی فروشی مناسب است.
یخچال قنادی دارای راه حل های خاص برای حفظ تازگی و طعم مناسب محصولات شیرینی فروشی است. این دستگاه دارای سیستم خنک کننده موثری است که به صورت خودکار کار می کند و دمای داخل یخچال را در حدود ۰-۵ درجه سانتیگراد حفظ می کند. همچنین، یخچال قنادی معمولاً دارای فضای بزرگی است که به قنادان اجازه می دهد تا محصولات خود را به صورت منظم درون آن ترتیب دهند.
برای انتخاب یخچال قنادی مناسب برای فروشگاه خود، باید به اندازه و ظرفیت دستگاه توجه کرد. همچنین، بهتر است دستگاهی با توانایی تنظیم دما و رطوب

بدون برچسب

74 بازدید کل ، 1 امروز

  

شناسه آگهی : 7586444ebd041000

تبلیغات

جیکو برترین پلتفرم تبلیغاتی

جیکو خرید و فروش کالاهایی مانند لوازم الکترونیکی، موبایل، تبلت، لوازم خانگی، املاک، خودرو، لوازم شخصی، لوازم تفریحی، ورزشی و .. را تسهیل می‌کند. معاملات بین خریدار و فروشنده در جیکو بدون دخالت جیکو صورت میگیرد و امکان ثبت نام و استفاده از خدمات جیکو در سراسر ایران به صورت رایگان وجود دارد جیکو هیچ گونه مسؤلیتی در قبال واریز هزینه قبل ار دریافت محصول یا خدمات از آگهی دهنده را ندارد.

جای آگهی شما در جیکو خالیست

ارسال آگهی رایگان